joi, 29 iulie 2010
well... guys... dupa cum bine stiti..
castraveciorul ia o vacanta - bine meritata -...

Love you all >:D<
o sa-mi fie dor de voi ;;)
-si de posturile voastre de pe bloguri =)) cu castraveti, banane, sex... si altele .. =)) [ nu trebuie sa va simtiti >:) ]

uuu >:) YT mi-a pus CRBL - romanu' n'are noroc >:)
....

ahhh
si de Algo pequenito...o sa-mi fie dor.. :-<
si de la 1 pan' la 10
:|

si de Alineeeee si Rambo :-<
si de.... restul =)) care or mai fi ei >:)


Gata.. am plecat ..

Byeeeeeee

xoxo

3 comentarii:

Doamna Pictata spunea...

deja mie dor de tn castravecior >:D<
banana rosie <3 castravecior

Oniks spunea...

Auzi tu la ea :)) se ia de posturile mele =))

si cum adica de alinee si rambo si melodii si bloguri?
da mutra mea nu o sa iti lipseasca? :)))
mai ales ca acum ai aflat ca nu ai minute in prima luna =))))

Cata spunea...

onniiiiiiiiks :|

nici macar o data nu mai sunat :))

asa ca taci >:P