vineri, 6 august 2010
I am back >:)

Mi-a fost dor de voi, pentru ca nu a fost tocmai o relaxare totala... deci mi-ati lipsit mult >:D< >:D<

Ceva gen... jurnal?!

Acum sunt cam...
obosita sa zicem
=)))

am dormit doar 2 ore pe drum... apoi la pc... pana la 11 =))
dupa sa zicem ca mi-a ajuns... si am fost in oras pana la 5 jumate, cam asa..

apoi.. dupa 11 ore fara mancare m-am hotarat sa mananc ..
abia de la ciocolata aia amaruie si idioata mi-a trecut foamea =))

[ trecem peste partea cu.. nu ma simt bine, sunt ametita... ]

ma duc sa ma uit la TB...
dupa ce se termina melodia ....

ay ay ay
aveam si eu chef de ceva interesant azi
[ am avut parte... nu pot nega ... PREA interesant as putea zice 8-| ]
dar... sunt mult prea varza si prea obosita
sa mai scriu ceva

o sa dau un play la cele 34 de min... unde am ramas
apoi ori vad Lost, ori ma culc...
doar sa ma trezeasca cineva.. dupa :))

btw.... oniks
cum am spus si in post...
nu numai ca m-ai speriat cu minutele...care sunt deja platite... [ sper sa le si am, dar cred ca le am =)) ]
dar nici macar nu m-ai sunat >:P asa ca taci :))

0 comentarii: