miercuri, 28 iulie 2010
:">

i feel special today ;;)

pacat ca-s doar 27 =))

si acum.. de la 6 incolo.. sa vedem ce comentez..
[ pentru cine nu intelege, eu comentez ultimul post a lui Bibi ]

6.o iubesc mult pe castravecior

De acord :> si eu o iubesc pe Bibi >:D<

7.e crazy

De acord =))

8.numa sa nu faca cadere nervoasa
9.de la forumul True Blood

Hopaaa!!! True... and sad :(

10.si nici macar nush dc am pus-o mod pe hon a meu

Parca zici Ion al tau >:)
pentru ca ai vrut =)))
Si acum trebuie sa suporti toate warnuri-le pe care o sa le dau >:)
[ si nu stiu de ce am impresia ca si tu o sa ai ]

Raspunsul la intrebarea nr. 10 .. vine imediat =))
12.a da
13.pentru ca o iubesc

vezi mai ;;)?

Restul nu mai zic =)))
ca se sperie lumea >:)

Multumesc : - Bibi pentru acest minunat post...
- Mie pentru ca am reusit sa fiu SUPORTABILA pana la ora asta...

p.s: Inca nu am vazut TB =)) mai am inca 10 minute... si m-am apucat de episod.. de pe la ora 11... azi de dimineata =))
sper sa-l vad tot azi, adica pana la 12...

p.s2: sunt mandra de mine azi... Nu am reusit sa fac TOT ce am vrut, dar am reusit sa fac ... ceva din TB forum... ceea e mare lucru =))

Soo.. trecem de la rangul e epava.. la rangul de
frunza-n vant... =)) [ kinky... ramane ]

2 comentarii:

Doamna Pictata spunea...

cata nu esti epava tuh draga :o3
castravecior e mereu kinky :castravete:
te <3

Cata spunea...

da pai :))
ramane frunza-n vant .. >:)

si eu te iubesteee :>:X