miercuri, 28 iulie 2010
TB... sucks =))
de fapt... Castravecior sucks...
why???

in 4 ore de cand " m-am introdus " la Tb
am vazut doar 31 min... adica am trecut putin de jumate...
:|
ceea ce e trist
..

au ceva faze tari =))
si totusi..

declaractia de dragoste a unui gay [ Jesus ] pentru alt gay... [ negru btw, lafayette ]
cu ... " mi se sc**la doar cand te privesc " e trista...

p.s: eu nu cenzurasem nimic.. pana mi-am dat seama :)) ca exista si persoane ... relativ serioase care-mi citesc blog-ul


mda..
deci la TB n-am ce sa comentez
la Lost nici atat...ca inca nu l-am vazut

deci taiem de pe lista mea doar partea cu mancatul
:X
ca am mancat =))

deci
ma "bag"
iar la TB... 8-|


asa si..
cam atat. momentan

4 comentarii:

Oniks spunea...

:)) de aia nu imi place true blood. ca e... naspa :))

lost.. hmm... suna tentant odata... acu e si ala plictisitor :))...

castravecior never sucks >:P

Cata spunea...

nu-ti mai place Lost ? :(

si ba si el =))
cand vreau
sucks rau

Doamna Pictata spunea...

cata,calm fata.castravecior nu sucks.castravecior e baza.dupa converse

Cata spunea...

bine bineeee

nu mai sucks acum =))