miercuri, 28 iulie 2010
=))
scuzati melancolia profunda emanata de titlu =))

Bai deci
am hotarat sa postez...
dupa habar-nu-am-cat timp....
si habar-nu-am-de-ce ...

Azi am o lista INTERMINALIBA cu lucruri pe care as vrea sa le fac...

1. Sa termin dracu TB... ca o sa ma apuce nervii mult mult mult mai rau ca ieri.
2. Sa mananc ceva... [ tot cu dracu in fata ]
3. Sa NU mai injur, ca nu asa m-a invatat pe mine Bibi [ de fapt.. de la ea am preluat ]
4. Sa pot si eu... ca orice om normal de pe planeta asta... sa-mi instalez PS.. si photoscape.. si orice altceva... fara sa am netu blocat la 2 secunde dupa ce se blocheaza
5. Sa termin Love.Bites... si sa incep sequel-ul...
6. Sa termin sezonul 1 din Lost... [ imposibil.. =)) si totusi.... ]
7. Sa termin de citit New Moon... si pe restul [ dar nu azi ]
8. Sa mananc din nou.... zau ca mi-e foame [ eventual si un castravecior ;;) ]
9. Sa nu-mi fac nervi.. si sa fiu calma...


mai sunt... dar ... ramanem la 9... ca face parte din frumosul numar=)) care este si in telefonul meu.

Azi nu va dedic nimic... =))
sunt prea epava... dar daca vreti..
va fac o lista de multumiri...

I. Merci oniks pentru mai multe .. foarte mult =)) >:D<
II. Merci Bibi .. ca m-ai sunat ieri.. si am putut sa injur la telefon... totusi nu atat de mult pe cat mi-as fi dorit...
III. Ianaaa.. >:D< merci ca ma suporti, la fel si mada si Sara... si toti de pe forum =)) sunteti niste draguti...
IV. Multumesc Mie... pentru ca acum sunt calma... [ nu chiar ] si pentru ca sunt atat de draguta [ =)) ] incat o sa las persoanele carora le-am multumit in pace... si ma duc sa ma uit la TB..
si revin cu un post despre cum a fost episodul =))

3 comentarii:

Oniks spunea...

deci faza cu Love Bites m-a marcat ;))
nu ai pentru ce sa-mi multumesti mai...
frate... acu imi dau seama... ca tot va "support" pe toti [nu imi vine in minte cuvantul in romana] tre sa va fac forumuri cu dedicatie :)))

Le Castravecior Kinky :)) hai ca ar fi tare asta...

[cata... bine ca nu esti pe langa mine si alexa ca altfel nu mai semanai cu adi in privinta injuraturilor =))]

Cata spunea...

[cata... bine ca nu esti pe langa mine si alexa ca altfel nu mai semanai cu adi in privinta injuraturilor =))]


adica ? /:)
=))


si faza cu Love. Bites..
+ sequel-ul e prea adevarata..
dar proasta de mine.. zice ca citeste azi, citeste azi..
si nu mai citeste azi .. :(( :((
sunt asa o varza azi

Oniks spunea...

eeee.... eu libelula, bunny... bunny... doi ingerei :))

lasa mai ca ai timp de citit ca doar nu fug alea nicaieri :))
iti dau si pdf sau carte online daca vrei :))